Kızlar bende geceler ayak parmağımda şişmeler oluyo.Ama gündüzler gidiyo sizde nasıl oluyormu şişmeler?Birde kızlar benim doktorum gebelik bandajı önerdi.Ama ben hala almadım sabah alıcam.Sizler kullanıyorsunuzmu ve nasıl kullanıyorsuz?Rahat ola biliyomusunuz?❤