_12222 Merhabalar kızlar ! Birşey danışmak istiyorum tecrübeli olan annelerden. Dün gece karnımda sanki bi ağrı böyle mide bulantısı mi desem ağrı mi desem bilemiyorum değişik bi şekilde sanki ikisi aynı anda gibi yani tarif edemiyorum göbeğimin tam üstünde sanki. Şimdi de hafif hafif bi halsizlik hafif bi mide bulantısı hissediyorum. 29+1 hamileyim sancı yada başka birşeyler olabilir mi ? Doktorum 1 ay sonra kontrollün var dedi. Bide ara da bi kere göğüs kafesimin altına boşluğuma vuruyor 🤗
Suveydaa _12222 canım bebeğinin hareketlerinden dolayı olabilir, benim mideme baskı yaptığı zamanlar çok bulantım ve ağrım oluyordu
_12222 Suveydaa hareketsiz kaldığı zamanlarda geçmiyor şuan bi halsizlik içinde hafif bulantım ve ağrım var tarif etmesi çok zor cidden ama teşekkür ederim 🙏
Suveydaa _12222 biraz dinlendikten sonra ağrın geçmediyse kontrol gününü beklemeden git canım kontrole için rahat eder en azından 🤗
_12222 Suveydaa Nişanımla suyum gelmeden endişelenmek istemiyorum aslında gitmekte istemiyorum ama bakalım 🤗