Tugbaklc Arkadaşlar decavit kilo mu aldırıyor bugün doktorum yazdı da anlayamadım içmeli miyim yoksa kilo aldırdığı doğru mu
Nevinnn Tugbaklc bana devlet hastanesindeki doktorum yazdı o ilacı bi kaç gün kullandım sonra özele muayeneye gittigimde bana iyi besleniyosan vitamini almana gerek yok sadece sana kilo aldırır sen yeterki iyi beslen dedi şuan sadece magnezyum ve demir ilacı içiyorum kan yapsın diye pekmez yiyorum bide 😊
Tugbaklc Grlrrr bende 21 haftadayım bu hafta yazdı bebegin kilosu gelişimi iyi kilo alimim da iyi durumda ama anlayamadım çok youm yapılmış kilo aldırıyor diye ama 🤦♀️
Grlrrr Tugbaklc bende 22.haftayı bitireceğim ama hiç kilo almadım .. bebeğin kilosu iyi karnım büyüdü ama ben zayıf kaldım. Decavit ferrum düzenli kullanıyorum. Beslenmesine dikkat etmeyenlerdir onlar suçu vitamine atıyorlar 😬
Gokmeninannesi Kilo alsan da kullanıcaksın kullanabilirmiyim diye bile sorman hata tabiki kullanmalısın doktor yazdıysa vardor bi bildiği bende hep kullandım son ayımdayım yazmadı
Tugbaklc Gokmeninannesi tabiki sorgusuz içerim fakat midem de hassas çok gerek olduğunu düşünmedim o yüzden 🤦🏼♀️
360604 Grlrrr bende aynı ilaçları kullanıyorum ama benim kilom iyi bebeğim zayıf diye verdi zannediyorum bebeğe etkisi yok mu bu ilaçların
canant Aldırıyormuş hatta benim doktorum ayda 2 kilodan fazla almaya baslarsan 2-3 günde bir al demişti
Grlrrr 360604 Bebeğin ihtiyacı olan tüm vitaminleri karşılıyor 😊 ama kiloya nasıl etki ediyor bilemedim
Tugbaklc 360604 iştahsız olduğumu tansiyonum Sık düşüyor bayılıyorum bi sebebten ötürü bu hafta bunu yazdı sanırım iştah için ama pek anlam veremedim bir dahakine daha detaylı öğreneceğim ❣
Pinars Tugbaklc sağlık ocağındaki hemşire aldırıyor demişti . Ben ilk 3 ay kullandım aşırı iştah açmıştı bıraktım farklı bi vitamin kullanmaya başladım
BaLVeAnnesi Ben zaten kilolu bir hamilelik geçiriyorum doktorum beslenmene dikkat et yeterli sağlıklı beslenirsen gerek yok vitamine sana daha çok kilo aldırır dedi bende kullanmıyorum beslenmeme dikkat ediyorum
espalp Tugbaklc doktorumun verdiği her vitamini düzenli içtim hiç aksatmadım. 6 kilo ile doğuma gittim. Vitamin değil boğazı tutmamak kilo aldırır 😂
Tugbaklc espalp bende bu arada 2 gebeligim 48 kilo ile kaldım aslında doktorum almamı istiyor az almışsın diyor bana da fazla geliyor açıkçası 21 haftadayım 4 kilo almışım o yüzden kilosida gayet iyi bebişin sormak istedin birde dana gibi ilaç ya çok istahsizim üstelik eğer öyleyse iceyim