Kızlar merhaba 12. Haftama girdim bugğn tarama testi yapıldı doktorum bebeğimin ensesinde 4mm kalınlık gördüğünü söledi normalin biraz üstünde dedi benim daha önce saptanamayan gebelik kayıplarım oldu ı yüzden çok dikkatli davranıyo fetal dna testi istedi bunu yaşayan oldumu tecrübelerinizi yazarmısınız