Ayshecann bebek arabası mamas papas ocaro kullanıyorum, ağırlığı dışında çok memnunum, çok rahat ve çok dikkat çekici, nereye gitsek soruyor herkes, kendi aracını varsa , yani toplu taşımaya ihtiyacınız yoksa ağırlığı sorun olmuyor, ama toplu taşımada zorlanırsınız, araba koltuğu ise çok araştırdım, besafe izi comfort izofixli aldım, 360 derece dönenler var ama bunjn özelliği yüksek olması, yüksekliği ayarlanabilen tek model buydu ve oğlum dışarıyı seyrederken daha rahat araç kullanıyorjm mızmızlanmıyor. Biz 10 aylıktan itibaren kullanıyoruz , öncesinde oğlum kucağımda olmak istiyordu. Yeni doğan için de uygun ye biyorum ama emin değilim onu araştırın. Bir de dikkat etmeniz gereken, güvenlik testlerinden geçmiş olan markalar. Piyasada satılan bir çok marka kesinlikle güvenlik testinden geçmiş değil. Özellikle oto koltuğu konusunda parayı düşünmeyin en güvenlisini alın derim.