Arzu01100 Kızlar az önce doktora gittim kalp atışını duymak için ama altı haftalık duyamıyorum on gün sonra yine gel dedi alttan bakabilirim illa duymak istersen dedi istemedim dogalmıdır ?altıncı haftada kalp atışının duyulmaması.
Ecmelinannesi Arzu01100 olabiliyor canım kimileri 5. Haftada kimisi 6. Kimisi 7.ve kimisi 8 mesela ben 8 haftalık Ken duydum
sevdicek Arzu01100 benim de 6+1 de duyulmadı alttan baktı doktor kalp atışını görüyorum ama duymak için 10 gün sonra gel demişti. 8. Haftada gittim duydum çok şükür 😊🤲
Ecmelinannesi Arzu01100 doğrudur canım ilk oldumu insan tereddüt ediyor ister istemez :) bende 5 haftalık Ken duyamamstm üzülmüştüm sonra 8.haftafa duydum içim rahatladı inşallah sende duyacaksindr 😊
Dmlmndlsm Camım bende 6+5 de duydum kalp atışını bugün tam 7 haftalık olduk bir hafta sonra kesin duyarsın ve dünyanın en güzel sesi gerçekten