seymakumatarnsf Serimeri16 Bence istediğiniz hafta gayet iyi☺️Hayırlı olsun , sağlıkla doğsun inşallah🙏🏻
ilkinn Serimeri16 neden sezeryan dedi canım çatı darlığından mı? Ben de 38 haftamdayım 3500. Normal doğum bekliyorum 😊
Serimeri16 Kilosuna 2 hafta içinde daha kaç gram alır bilmiyorum ama en azından biraz daha toparlar düşüncesindeyim
Basakk Serimeri16 Öncelikle cok geçmiş olsun canim bu sabah bende bu problemle uyandım😓 Günlerdir canim yanıyordu bu sabah farkettim tek biryerde et parçası sanırım buda basur oluyor. Ne yapmam lazım hiçbir fikrim yok
Serimeri16 Çok zor çok benim en az bu 10 tane var be o yüzden çok korkuyorum normal doğum dan sonra yasiyacagim acıya