Sghslove benimde 2.transferim olucak düşük temizliğim bitince beni bilgilendirirmisin rica etsem dondurulmuş koyulcak şöyle anlatiyim ilk denememde iki tane koydurdum tutsun diye tuttu 5. Hafta kesem göründü 6. Hafta gittiğimde kese bozuldu bebek olusmadı düşük yaptım kurtaj olmadım kendiliğinden düştü doktorum 21 gün doğum kontrol hapı içmemi söyledi içeriyi toparlaması için adet oluncada ara gel dedi bu ilaç bitince hemen adet olurmuyum? Beklememi önerirmisin yoksa direk transfer işlemini onaylıyımmı birde transferden önce hangi ilacı kullanıcam artık iğne yok sanırım sizin demi ilki tutmadımı düştümü