Anne24 Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. Bizim serüvenimiz 12 gün sonra bitiyor. Bir yandan çok üzülüyorum çok alışmıştım oğlumla bir bedende olmaya ama kavuşma vaktide geldi, çok büyük bir özlemle geleceği günü bekliyorduk. İnşallah sizlerinde sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder rabbim🙏🏻🥰
ilkinn Anne24 maşallah canım sağ salim al inşallah kucağına 😊 bizim de sat a göre son 15 ama normal bekliyoruz bakalm ne zaman gelcek 😊