Sevilypc Bayanlar ilk hamileliğimde 31de ölü doğum yaptım herşey içimde uhde kaldı 😔 bunda inşallah rabbim nasip ederse güzel olsun istiyorum herşeyi. Kapı süsü yaptırmak istiyorum ama instagramda baktığım sayfalardan dönüş yapan olmadı. Benimde sancılarım var erken doğum riskim var. O yüzden Biraz acele ediyorum. sizin yaptırdığınız bi site var mı önerebileceğiniz. Bide beğendiğim modelin fotosunu atıcam ama nasıl yapılıyo bilmiyorum.
yaseminbeysir Sevilypc Ben bugün çiçek sepetinden sipariş verdim kargo dahil 43₺ kargo ücretsiz bak istersin indirimin son günü bugün sağlık sıhhatle kucağına almayı nasip etsin Rabbim inşallah
Jralkan Sevilypc @ozelpaspas instagramdan gorusebilirsiniz istediginiz model renk yapiyor , gecen hafta arkadasimiz yaptirdi
Slinn Sevilypc çiçek sepetine bakabilirsiniz inşallah içinize siner bu sefer gönlünüze göre olsun ama keşke ölü doğum yaptığınızı haftasını yazmasaydınız etkilenenler oluyor aynı haftada olanlar korkabilirler onları da düşünmek lazım😔
Buskprl Sevilypc instagramda limonluseker diye bi sayfa var. Keçeyle çok güzel kapı süsleri yapıyor. Ben orda yaptırmıştım çokda memnun kaldım❤️ Bi göz at istersen ☺️