ays33_dndrr yarennn79 11 agustos ilk adet başlangıcım. Yumurtlamayı az evvel hesapladım 16 falan çıktı 🥴
mirage_90 ays33_dndrr adetlerinde gecikme yaşıyosan geç döllenme olabiliyor doktorun ilk bunu sorar mesela..
ays33_dndrr mirage_90 yok en az 1 gün gecikme yaşıyorum , bazen 2 bazen 3 . Ama 4 olmadı bu bir yıl içinde düzenliydi . O da adet agrisi için kesici içmediğim için düzenliydi 🥴 her ne kadar acı ceksem bile yemedim hiç çok şükür düzenli oldu
yarennn79 ays33_dndrr suan tam 6 haftalik hamile olman lazım yumurtlaman dan bugüne 47 gün geçmiş bol 7 6 cikiyor
ays33_dndrr yarennn79 yani eğer öyle hesaplıyorsak ben farklı anladım veya yorgunluktan mi tam anlamadım ve zihnim karışık 🥺 en son ilk adetim 11 agustos
yarennn79 ays33_dndrr benim hesqpladigim yöntem bebeğin tam haftasını söylüyor çünkü bugün doktor onu hesaplayip söyledi bana çok karışık şeyler bende çok anlamıyorum vallah aslında 5 değil 4 haftalik sin dedi işte
ays33_dndrr mirage_90 amin Allah razı olsun bide sizde mide şişkinliği var mi ? Ben de o kadar fazla ki 5-6 aylık gibiyim 🤣
ays33_dndrr yarennn79 aynen öyle bende bayağı karıştırdım cihazlar belki de farklı gösteriyor 🥴 daha kalp atışını duymadım çok sabırsızm 10 günüm kaldı
kitapkurdu ays33_dndrr doktora gittiğimde son adet tarihime göre 7 haftalıktım ama ultrasonda 5 haftalık görünüyordu
yarennn79 ays33_dndrr banada 10 gün sonra gel dedi bakalım canım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah tez zamanda duyarsın 😊😊
ays33_dndrr kitapkurdu yani yumurtlama tarihi son başlangıç adet günü oluyor dimi eğer öyleyse 11 agustos 🤣🤣 benimde o zaman 8 hafta oluyor bence