Ebrarebra Kizlar agrim var doktora gittim kum dokuyorsun dedi ilac vermedi bol su ic dedi ama akşmdan beriagri saplanip cikiyor bu durumu yasayan var mi ilac kullandiniz mi kum dokme bebege zarar verir mi
Deletedmom102 Kum dökme bebege ağrı vermez zararı da olmaz Allah'ın izniyle sen bol su iç doktorun dediği gibi onun sadece sana ağrı yapması sıkıntı bebiş için korkma inşallah. Rabb i m sağlıkla kucağına almayi nasip etsin
Ebrarebra Deletedmom102 insallah canim.. agri biraz zorluyor beni ilacta yazmadi ne yapacam bilmiyorum
Deletedmom102 Ben kum dökme için ilaç verilmiyor diye biliyorum sık idrara çıkıp kumu hızlıca vücuttan atman lazım bunun için de bol sıvı tüketmelisin