Melisa59 Aa ayni gundeyiz bugun konteolum vardi cati muanemde ypildi catim normal doguma musaitmis pelviks inmis dogumun yakin dedi ardindan nstye yoladi natde sancim cikti suyun kanaman hareketler azalirsa gel dedi ama bende hala hicbir belirti yok beklioz bakalim bu arada normal dogum sirasinda kesi atarken veya dikis atrken hisediormuyuz bunu? Hisetmemek icin ila epidural mi istememiz gerekior