Natevan ben gittim kan verdim beta hcg 189.90 çıktı doktor ultrasonla karnımdan baktı hiçbirşey göremedi rahim duvarın kalınlaşmış hamilelik belirtisi dedi sadece. 2 gün sonra gittim kan verdim yine beta hcg artısı için. ne kese ne bebek vardı ama beta hcg 565 olmustu 3 katıydı nerdeyse. 2. Gün sonra gidince keseyi gördüm 5. Haftamın ilk gününde tam 1hafta sonra 6 haftalıksa da bebek gördüm kalp atışı duydum. Ama daha geç de görebilirsiniz telaş olmayın. Sizin beta hcg artısınız oldu mu?