bende 36+3 benimde 2 gündür falan yarım saat süren ağrılarım oluyor rahatsız ediyor ama öyle çok şiddetli değil biraz hareket etmeye çalış ben her ağrı girdiğinde bi 5 dk yürüyorum geçiyor tabi yinede dikkat etmek lazım bebişler sabırsız olabiliyor aksi bi durumda hemen gidin 😊