dilekturann Kızlar bebeğime ve kendime isim yazılı sabahlıkla tulum yaptırmak istiyorum ancak netten araştırdım çok pahalı uygun fiyata bulabileceğim bir yer var mı acaba sadece 1 gün kullanacağım bişeye okadar para vermek istemiyorum
canimoglum53 dilekturann uniqon diye bir sayfa var ama dedigin gibi pahali. Birde tugbakugu sayfasina bakabilirsin.. bende suan arastiriyorum daha uygun bulursam yazarim tekrar canim
frigyalikibele dilekturann n11.com da elisbebe firmasına 150 tl ye yaptırdım. 3-6 aylık yaptırdım . yenidoğan gibi geldi. ama güzel yapmışlar
Slinn dilekturann 10 lu isimli hasstane çıkışı 120 tl ye yaptırdım gelinsabahlığı sayfasında instagramda
Perosmom dilekturann instagramda brideariastore var bu ay sonuna kadar kampanya var. Anne sabahlıgı alana 3lu tulum seti hediye ediyor. Ben yaptırdım hem çok ilgililer, hemde çok güzel ürünler geldi.
dilekturann @frigyalikibele @Slinn teşekkür ederim bilgilendirme için canım ama ben tek bitane isim yazılı tulum ve kendime sabahlık olarak düşünüyorum tam takım değil