SeydaaYlmz cansucansusu siz istanbuldasınız sanırım ben ankaradayım bugün bi özel doktora gitcem bende inşallah güzel şeyler duyarım
cansucansusu SeydaaYlmz TEKİRDAĞDAYIM BENDE risk görünce mecbur bu işin uzmanına gitmek istedik 1/175 riskdi benim ama dediğim gibi bu testler gerçekten fazlaca yanıltıyor hiç üzme kendini
Mucizebenimle Canını sıkma lütfen. O tanı değil sadece risk belirliyo. Güvenirliliği de düşük testler. Çok kişi tanıyorum yüksek risk çıktı. Bebek sapasağlam. Ayrıntılı ultrasona girin orda zaten belli oluyo. Hiç hamileliği zehir etmeye gerek yok
Mucize001 Canım öncelikle sakin olmalısın bebegin için artık bizler dünyanın en güçlü insalari haline donusecegiz Allah cc tarafından bize verilen emanetler için.bende de 2 li testte sorun yokken 4lu test istendi.devlette 2li ozelde 4lu yaptirdik.cok sukur ondada yaşımdan dolayı( 34 ) bir değerden korkuyordu dr. 1/467 O da güzel çıkmış dedi bu sonuçlarla asla teşhis konulamaz sadece istatistik veriyor.hemen arkasına detayli ultrason söyledi.doktoruma güveniyorum onun bizim icin çizdiği programlara uymaya çalışıyoruz.etrafda onlarca kişi üstelik eşime biz yaptirmadiklar hiç birseyimiz yok deyip eşimi dolduran da çok.Allah korktuğunuz yere ugratmasin.
Hlyanne Mucize001 doğum yaptınızmı bebek nasıl inşallah herşey yolundadır… Benimde ikli testim 548/1 riskli dedi doktor çok tedirginim sizin bebek nasıl
SeydaaYlmz cansucansusu ben sonucları görmedim bile bilmiyorum yani doktor kendi bilgisayardan baktı söyledi vermedi bana sonucları dün özele gittim doktor herşey normal gözüküyor dedi artık hayırlısı olsun sağlıklıca doğar inşallah 🙏
_hasret- cansucansusu merhaba bebeginizde dogumda bir sorun olmadi inslaalh 4lu tarama testindeki risk den dolayi🙏