Nisannasell Kızlar 22+5günlük hamileyim ama hala kendime doktor bulamadim su ana kadar hep devlet hastanesine gittim ama özelde doğum yapmak istiyorum batibahat hastanesine giden doktorundan memun olan arkadaşlar varmı fikir verirseniz çok sevinirim
canimoglum53 Nisannasell ben avrupa yakasinda otururken medicine hastahanesi dr.sibel barut a gitmistim cokta memnundum cok ilgili bir doktor eger karsiya tasinmasaydim onda dogum yapicaktim nasip olmadi
Mertinnn_annesi Nisannasell Avcılar hospital Aliya İsgandarova hanımı tavsiye ediyorum huzur bulacaksın gerçekten çok memnun kalırsın başka doktor arayışına dahii girmene gerek yok bir git derim