uyanikkeda11 ne güzel bir doğum hikayen var okurken ben heycanlandım sanki ben doğurdum 😂😂😂 bende bir soru sormak istiyorum 30. Haftadan beri erken doğum riskim vardı bebek gelmesin diye yemediğim iğne serum ilaç kalmadı hastanelerde yattım kalktım şimdi kritik dönem gecti ilaçların hepsini bıraktım tabi 3 haftadır 2 cm de açığım var birtürlü gelmiyor benim kız dün nstde ilk defa düm düz sancısız bir çizgiyle eve döndüm.sezeryanda istemiyorum açıkcası doğması için yaptığın bişey varmı