Eftelya_ ilk acile gittiğinizde her ihtimale karşı progestan verip iğne vurmadı mı size ?
Nasl anlamamış ya hu. Keşke başka doktora gitseydinz. Ben kanama olunca kendi doktorm burda yoktu hemen en yakn acile görün dedi öyle göründm bebeğin iyi olduğunu gördk kanama nerden geliyodu belirsizdi görünmemişti. Bunlara rağmen iğne vurdu progrstan verdi sağolsun.
İçinize sinmeyen şeylr olursa mutlaka başka doktorları deneyin. Ama bu kanama durumu çoğu gebelikte var sakın korkma güçlü ol canım. Bebeğini sağlıkla hayırlı bir şeklde kucağına almayı nasip etsin Rabbim