ozge_asel kizlarrrr bugun rutin kontrolum vardi sabah onda , 39+3uz su an, yine ayni nst de duzenli sanci , yine acilma yok ....bir de bebis 3900 olmus , basi da iriymis kanala inemiyomus o yuzden😁🧿doktorum dedi artik daha fazla beklemeyelim sezeryanla alalim bugun dedi...bir an idrak edemedim tamam diyorum ne derse ama sonra dank etti, bugun melegime kavusucam sonunda 🙏💜simdi yatisim yapildi, serum takildi saatin 15.30 olmasini bekliycez 😁hem cok heyecanliyim, hem korkuyorum....dualarinizi bekliyorum 🙏🙏🥰🥰
Nihalcakmak58 ozge_asel ne guzell yaa kuzucuguna kavusuosunn 😍 ici icine sigmaz insanin😄saglikla sihhatle kucagina al insallah Allah yardimcin olsun canim ..
Rabia29 ozge_asel Allah ikinizinde yar ve yardımcısı olsun. Sağlıkla sıhhatle çıkın doğumdan inşallah :) bizede dua edin bizde o zamanları yaşayalım. Hayırlı uğurlu olsun inşallah 😊
Nurr Sağlıkla kucağıniza alın insallah Allah yardımcınız olsun yürümeyi asla bırakmayın ne kadar yurursen okadar çabuk gaz çıkar ve rahat edersin canım hayatının en güzel kokusunu içine kadar çek öyle guzell ki🙏🌼😍