Est baska bir doktora gorun kesinlikle. Anlamiyorum cat diye boyle yapan doktorlari. 37de acilma olmamasi gayet normal yani. Ozel hast. Mi devlet mi ? Devlette cogu yerde dogurana kadr alttan muayne bile etmiyolar cunki sancin yoksa. Ozelde hemen yapistiriyolar yok catin dar yok bebek iri