Musel yüksel değil merak etmeyin benimde 3 e çıktı ama hamilelikden dolayı yükselir ve bebek büyüdükce çıkabilir korkmayın
İlaç veriyor dahiliye doktoru her ay kontrole gidiyorum kan veriyorum ona göre ilacın dozunuda değiştiyor endişe etmeyin bebeğe zararı olmuyor ilacınızı kullanın ama asıl kullanmazsanız zararı oluyor çünkü bebek troidden besleniyormuş
KendiniZe bir doktor seçin 9 ay boyunca ona gidin
Benim doktorum düşşe bile her ay gel bakalım dedi gebelik olduğu için riske atmıyor