cansn99 Benim 32.haftadan beri kabizliktan falan yalanci dogum sancilarim oluyo. Ama son 2 3 gundur kabizlik cekmiyorum ama yinede oluyo. Bugun daha cok oldu. Squat da yapiyorum gunluk 15 tane fazla degil bugun sanki bebegimin kemikleri karnima batiyo gibi hiss ediyorum sizde de oluyo mu akintilarimda artti?
Betzm cansn99 idrar tahlili yaptırdın mı kuzum enfeksiyon olabilir mi? Yalancı sancılar olabiliyor malesef ama bende çoğunluk enfeksiyondan dolayı çok az ama yine sancı yapıyo bugunde karnım uyandığımdan beri yamuk duruyo resmen
seymakumatarnsf cansn99 36+6. Vajinamda batma ve acıma oluyor. Kasıklarımda da aynı zamanda tabi . Ve akıntım çok. Bir de sanki akıntım olmasa da vajinamda koku var. Anlam veremiyorum. Pazartesi gideceğim. Hem çatı muayenesi yapacakmış hemde kültür alacakmış.
cansn99 seymakumatarnsf Betzm kizlar valla enfeksiyonum hic olmadi cok sukur ama evet vajinamda tekme yemisim gibi bi agri var kasiklarimda ben acaba dogum yaklasiyo mu diye dusunuyorum🍁❤