Ilknur_emin kuzum biz nusaybindeydik dün sokağa çıkma yasağı vardı ve telefon hatları gün boyu kesikti kamışlıdan roket ve havalar attılar gece boyu bugün şehir boşaltılmaya başlandı personeller iki gün izin kullanacaklarmış sırayla aileleri memlekete yollamaları için, allah yardımcıları olsun inşallah kimsenin ayağına taş değmesin 🙏🏻 Çok kötü bi geceydi 😕