29 haftalık hamileyim şu ana kadar ne bir mikrop ne bir virüs hiç rastlanılmadı ama bugün muayene olunurkene ultrasonda doktor bebeğimin kafasında sıvı toplandığını söyledi miktarı çok deyilmiş korkacak birşey yok sadece bekleyelim dedi...Bunu yaşayanlar var mı? Sonradan geçti mi? Geçmediyse ne oldu yada ne ola bilir😭😭😭