ilknur_azz tansiyonun yükseliyor olabilir mi ben kontrole gittiğimde baş ağrılarımdan bahsetmiştim tansiyonumu ölçtürdüm yüksek çıktı hemşire bidaha böyle olursa gece gündüz deme hemen gel demişti gene öyle olduğu bi gün acile gittim ben gidene kadar tansiyonum düşmüştü acilde ki dr kadın doğumcu değilim ben ama çok şiddetlenirse parol en düşük ağrı kesici içebilirsin demişti ama kendi dr unada bi git demişti tabi ben gene içmedim tuzsuz ayran içiyorum faydasını da gördüm