Aseleylul06 canım biz gittik perinatolojiye bir sıkıntı yok dedi hatta teşhis koymadı yani cok şükür zaten olsada tek basına bir anlam ifade etmiyormuş mesela böbreğine , kalbine , bagirsaklarina tekrar baktı eğer onlarla birlikte eşlik etmiyorsa bir anlam ifade etmiyormuş .