Gulsum3434 Herkese merhaba öncelikle ikinci hamileliğim ilkinde 3.5 buçuk aylıkken almak zorunda kaldılar beyni kafatasından dışarıya çıktığı için şimdi dört aylık hamileyim bebeğim kendini göstermiyor ilki erkekti bunda ikili testte doktor kıza benzetti ama ben ilk hamileliğimle ayni şeyleri yaşıyorum kusma bulantım hiç yok ve aşırı tatlı yemek isteğim var 17.haftadayım sağlığı bizim için çok önemli ama merakta etmiyor değiliz benim gibi öğrenemeyen annelerde vardır eminim onun için bu başlığı oluşturdum🤷🏼♀️
Anne1_ Gulsum3434 valla canim 20 haftalık olduk hala emin deyiliz 😊 kız olabilir dendi o kadar yani detayliyi bekliyoruz emin olmak icin