Nadire Öncelikle merhaba ben 6. Cı ayıma girdim ilk gebeliğim 6. Ay olmama rağmen hala aşırı Niğde bulantılarım var Zafer diye bir ilaç kullanıyorum Onur’a devlet karşılamıyor dışarıdan almak zorunda kalıyorum çok yüksek dozda bir ilaç ancak o kesiyor Niğde bulantımı 49 kiloydum hamile kaldığımda 2 ay içerisinde 10 kilo verdim bu bulantılar yüzünden hastanelerde yattım sadece serumla beslendim şuan 43 kiloyum ve hala doktordan çıkamıyorum çocuk da sıkıntı yok çok şükür en azından öyle diyor doktorlar benim gibi bu kadar çok mide bulantısı sorunu yaşayan olduysa yaza bilir mi gerçekten merak ediyorum nedenini. Ve diğer sorum 6 aylık hamile olmamama rağmen karnımın hiç olmaması sanki hiç hamile değilimişim gibi incecik duruyorum doktor bile inanmakta güçlük çekip ultrasonla bakıp öyle inandı kimse hamile olduğuma inanmıyor desem yeridir doktor karnının içi geniş ondan falan dedi ama tinere piskolojikmen çok etkileniyorum 4 aylık Kişiler yanımda hamilelik kıyafeti falan giyiyorlar ben hala aynı eşyalarımı açıkcası canım çok sıkılıyor bu duruma biraz saçma geliyor farkındayım ama sanırım bebeğiyle görünen karnında poz vere bilen bir anne olmak istiyorum 🙈 bilgisi olan yaZsın lütfen ❤️ Teşekkürler şimdiden 😊@
Nadire gurcem iyi çok şükür ama annelik işte ben zayıf olunca sanki oda beslenemiyor iyi bakamıyorum gibi hissediyorum 🥰😊