Kemer93 Bugün suni sancılı Doğuma başlıyoruz. Sabah doktor muayene etti bebek çok yukarda dedi fitil koyacaklar birazdan. 39+3. Umarım herşey çok kolay olur
Kemer93 Monna hayır doktorum 39 olduktan sonra istiyorsan gel suni veririz demişti. Kontrolde yarın gel başlayalım dedi geldik
Monna Kemer93 kolay bir doğum olur inş. Ama mantıklı gelmiyor bana dr un bu tutumu. Doğum doğal bir süreç. Gereksiz Müdahale doğru gelmiyor. Sonuçta her çocuğun doğumunun vakti var. He 40.hafta da biter suyu azalır vs anlarım
Kemer93 Arkadaşlar propess diye bir fitil yerleştirdiler.bu fitil rahim ağzını inceltiyormuş. Doğumu daha normal bir şekilde başlatıyormuş. Yani şöyle diyim şu an 3 dk da bir sancım var ve size bunları yazabiliyorum ☺️. Hiç suni sancı verilmeden kendi kendine başladığı için çok mutluyum.
Kemer93 Monna gebelik şekeri vardı şekerlerim biraz yüksekti belki onu düşünmüştür ya da başka bişey vardır. Doktorumuza çok güvenirim bende sağlıkçıyım onunla beraber çok ameliyata girdik. Bu durumda doktora bıraktım kendimi tamamen
Kemer93 Arkadaşlar açıklık 3 cm. Şu an sancılar sıklaştı ve şiddeti arttı. Ama dayanılmayacak gibi değil. Öyle ilginç ki sancı aralarında dinlenebiliyorsunuz hiç bişey hissetmiyorsunuz
Kemer93 Arkadaşlar nefes egzersizlerine iyi çalışın çok etkili. Sancıyı karşılamak , vücudu dinginleştirmek. Bu arada burda doktorun kararını tartışalım diye yazmıyorum bunları. Yaşadıklarım doğum bekleyenlere yol gösterir belki umut olur, kafasındaki bir soruyu aydınlığa kavuşturur. Ya da büyük gün geldiğinde yardımcı olur diye yazıyorum.
Kemer93 Arkadaşlar bebek dün saat 9da doğdu. Normal Doğum yaptım şükür. Normal doğum zor ama sonrası gerçekten güzel. Epiduralden asla korkmayın. Ebeler ıkınamazsın zor olur diye beni korkuttular ama sancılarım arttığında kimseyi dinlemedim yaptırdım. Ve anında uyuyakaldım. 4 cm di taktırdığımda. 1 saat uyudum. Uyandığımda tam açıklıktı hemen Doğum odasına alındım 6-7 kere ıkındım ve kızım kollarımda. Uyuduğım için çok iyi güç toplamıştım. 1 saat için epidural taktırmış oldum ama gerçekten o kadar rahatladım ki yeniden doğmuş gibi oldum. Herkese allah kolaylık versin . Bu arada epiduralliyken ıkınmak için diyafram nefesi yapın. Karnınızışişirin ve bir balonu aşağıya doğru ittiğinizi hayal edin. Ve bir diğer bilgi Doğumdan sonra boyun ve sırt kaslarımda ağrı oldu. Sanıyorum ki kendimi sıkmışım. Naturbalm diye doğal bir baharatlı kremle ovduk çok rahatlattı. Bu kremi not alın derim.
Giziyaslan Kemer93 maşallah canım sağlıkla büyüsün inşallah hayırlı olsun🧿🙏 kaç kilo doğdu bebiş ve epizyo oldu mu