Nghndp Kızlar selam aaraba olarak buna karar verdik kullanan veya alan var mı nasıl sizin gördüğünüz olumlu olumsuz yorumlar ?
Nghndp Bosnian17 rangerin katlanışını gördüm de allroadın görmedim bana da sanki o daha küçükmüş gibi gelmişti ama
Nzlkca Nghndp alroad tek tuşla kapanıyor. Rangerda öyledir büyük ihtimalle. Aradaki farkı sormuştum bende görüntü bakımından pek bir fark yok çünkü. Ama hatırlamıyorum 🤦🏻♀️
Bosnian17 Nghndp ranger katladığında tekerleklerin hepsi aşağıda duruyor allroad da öyle değil ön tekerlekler yukardan arka terkerlekler aşağıda duruyor daha yer kaplıyor haliyle
Bosnian17 Nghndp zaten ürün tanıtımını izlediyseniz adam en az yer kaplayan modelimiz diye belirtiyor. Benim içim tek eksisi bu oldu allroad ın onun dışında çok beğenerek aldım çok güzel gerçekten
Bosnian17 Nghndp içinize hangisi siniyorsa onu alın bence bana görüntü olarak allroad daha yakın gelmişti çok bir fark yok zaten ikisi arasında kalite olarak da aynı Dediğim gibi kapalı hali sadece ve dış görünüşte bi fark söz konusu o kadar.
Tprkncr Nghndp allroadın sepetinin fermuarlı olması daha cok icime sinmişti. Ve coğunluk allroad ı tercih ediyor bir sebebi vardır diye düşündüm
Masal_48 Ozican çok mu büyük velar? Siz görünüşünden sürüşünden kumaş yapısından falan memnun kaldınız mı acaba?
Ozican Masal_48 görünüşü kumaşı sürüşü süper biraz büyük ama bizim için pek sıkıntı değil.Ama çok güzel diyebilirim