Arkadaşlar 21.haftadayım bulantılarım 18.haftada bitmişti şimdi yine başladı hem kusma hem bulantı oluyor zaten gebelik süresince ishalim su bile içemiyorum yine tiksindim herşeyden.Acaba saçı çıkıyor diye mi kız annesiyim.Lütfen bu durumu yaşayan var mı ne zaman bitecek bu bulantılar yoruldum artık ben