Ruhsuz Kızlar sabah kontrolum vardı 10+2 günlüğüm sata göre ama ultrasyonda 11+1 çıktı çok şükür gelişimi iyi dedi daha önce 4 kaybım oldugu için bütün testleri yapıyor her geldiğimde şimdi şeker yüklemesi yaptı 75 gr 1 saat sonra tekrar kan vereceğim ve Bi 75 gr daha içip 2 saat sonra kan vereceğim bu haftalarda yaptıran oldu mu benim glukoz açlık 100 e çıkıyordu o yüzden yaptı bu haftada
Neslihancoskun Ruhsuz biz 24. Hafta yaptık ama anlamadığım konu neden iki defa 75 gr glikoz içiyorsunuz biz önce aç kan verdik sonra 75 gr glikoz içtim 1 saat sonra kan verdim sonra 1 saat geçti tekrar verdim ve bu süreçte hiç bişey yiyip içmedim
Beeebbeek Ruhsuz sizinki çok erken değil mi ? Bnde 25.haftamda yaptrmiiştım ve 50 lik glikoz aldım.ilk açlık şekerine bakıldı ve glikozdan bi saat sonra tekrar ölçüldü sonra ikinci saat başi tekrar ölçüldü ama bu aralarda hiç bişey yemedim
[silindi] Ruhsuz ilk defa bu haftada yapan birini duyuyorum . Birde aynı gün 2 defa neden içtin anlayamadım valla . Vardır doktorun bi bildiği 😕
Ruhsuz Neslihancoskun ben yanlış anlamışım sadece 1 kez içtim 1 saatliği verdim şimdi 2 saat sonra tekrar alınacak kan
Ruhsuz Beeebbeek ben de erken dedim ama doktor şimdi yapalım dedi benim aclık yüksek çıkıyordu o yüzden yaptı 1 kez içeçekmişim yanlış anlamısım ben şimdi kan verdim 2 saat sonra tekrar vereceğim
Ruhsuz [silindi] inanın ben de ilk defa duydum ama doktor gerekli dedi 4 kaybım var öncesinde 1 kez içecekmişim yanlış anlamışım ben
Nil_19 Ruhsuz Bence doktorun doğru bişey yapmış canım riskin varmış çünkü. Şeker hastası olup hamile kalanlara da o haftalarda yapılıyor şeker yüklemesi.
Ruhsuz Nil_19 aslında şeker hastalığı yok ama Bi kere insülin direnci yüksek çıkmıştı o yüzden ben bunu söyledim o zaman yapalım dedi