Nerminnn ben dizimden fizik tedavi oluyorken bi bebek vardı orada. Normal doğumda vakumla zorlamışlar boynuna bişey olmuş fizik tedavi görüyodu. Tam bi saat bebek orda ağlıyordu tedavi biraz acılı oluyo. Olmuyosa illa normal doğurucan diye bişey yok. Özel hastane ile pazarlık yap indirim yapıyolar. Olmadı başka bi devlet doktoruna git hepsi öyle anlayışsız değil. Ben hem özele hem devlete gidiyorum şuan devletteki doktorum da çok anlayışlı.