EDT ilaçsız geçmez. Doktoruna mutlaka danış ve dikkat et aman. İdrar yolu enfeksiyonum yüksekti. Doktor iğne verdi. Daha 1. yaptırmıştım. Erken doğuma neden oldu. 33+2 de bebeğim dünyaya geldi. Lütfen dikkat edin. Günde birkaç defa çamaşır değiştirin, günlük ped kullanmayın, peçete kullanın. Ve doktordan destek alın. 🙏🏻