songulce Bence hastanenizi arayarak doktorunuzdan ya da herhangi bir hastanedeki doğum doktorundan yardım alın biz tıp okumadık bilmiyoruz evet sorununuzu paylaşmak güzel ama bilen insanlar var veya yanlış yonlendirebilecek insanlar var hamilelik herkezde farklı çocuğunuz değerli bence hastaneye sorun hanımefendi yanlış anlamayın lütfen çünkü boş insan olabiliyor dediği birşey sizi daha değişik sonuçlara götürebilir o bebk sizin bu haftaya siz getirdiniz ve en sağlıklı doktorunuzla iletişim kurmak sağlıkla al kucağına inşallah💕