Merveokan Gebelikte normal de göğüsler de ağrı ve acı olur derler benim bu göğüsler de ağrı ve acı hafif ama mide bulantım çok bide midem çok yanıyor.. sence göğüsler de ağrı olmaması normal mi yani bi probleme falan.. yarin doktor kontrolümüz var ınş herşey iyidir..