Duchess Kızlar merhaba 23 haftalık bi gebeliğim var (çok şükür) doktorum her hafta balık yersen balık yapı içmene gerek yok demişti ama benim içim rahat etmedi bir ay sonra balık hapı kullanmak istediğimi söyledim bu gün ilkini içtim. sizce geç mi kaldım siz hangi haftalarda başladınız balık yağı kullanmaya . Bu arada d-vit ferrum ve decavit kullanıyorum. Teşekkür ederim şimdiden😊
Haribo42 Duchess ben son 3 ay omepa kullanmistim icinde balik yagi diger multivitaminlere gore cok fazla kendime liste yapip gitmistim eczaneye ve eczacimiz en cok omepada balik yagi oldugunu soylemisti bende onu aldim:)
Esil35 Duchess bana doktorum önermedi gunde bes tane ceviz ye balik yemesende olur dedi isterseniz cevizde tuketin
Hem25 Duchess son 3 ay kullanmak gerekiyor öncesinde kullanmak anca sana kilo yapar beyin gelisimi icin doktor bana öyle söyledi gec kalmadın yani
Duchess Haribo42 kullandığım vitamin olduğu için içerisinde vitamin olmayan saf balık yağı önerdi banada REGULA -3 onu aldım bende siz 24 . Haftadan itibaren mi kullandınız yani 🤗
Hiler10 Ben ilk baştan beri imom omega kullandım doktorum doğuma kadar kullanacağız dedi şuan 16 haftalığız ekstra bi ilaç başlamadı 🤷♀️