Arvenn canım bende de tarama testinde risk çıkmıştı ama ense kalınlığı normaldi detaylı da da herşey normaldi sadece risk çıktığı için amniyosentez önerdi ben de 2 doktorda takipliydim o zaman, kesin tanı sadcee bu diye söylediler ben de yaptırdım, iyi bi yerde yaptırırsan ve kendine 15 gün dikkat edersen bi sıkıntı yaşamazsın canım , işlem sırasında da bi ağrı olmuyor, ben son aya kadar o acabayla yaşayamazdım yaptırdım, ama dediim gibi güvenilir ve iyi bi yerde yaptırman lazım 👍🏻