Semra0505 benim de hamilelik öncesi troit değerlerim yüksekti, adet olamıyorum diye gittim doktora dahiliyeye yönlendirdi ilacımı kullandım daha kullanmaya devam ederken hamile olduğumu öğrendim. Doktorum kötü bişey söyler diye çok korktum ama öyle olmadı çok şükür. İlaçlarını kullanmaya devam et arada kan tahlili yaptırıp takip et yeterli dedi. Şükür şimdilik bir sıkıntım yok 6 aylık hamileyim. Hala ilaçlarımı kullanıyorum. Değerlerine bakarak dozunu yükseltebilirler o sayede dengede tutarsın. Endişelenme.