Herkese selam güzel anneler ve anne adayları 💕 Ben 23.haftadan beridir bel ağrısı çekiyordum. Geceleri zorla uyusam bile sabahları bacağıma giren ağrıyla saat 5 6 da uyanıyordum. Dayanılmaz bi ağrı oluyordu. Bacağımı kalça bölgesinden kesip atasim geliyordu. Belime böyle iğne sokup çeviriyormus hissi oluyordu. Sonra da sağ elimde güç kaybı olmaya başladı. Sanırsın parmaklarım taştan yapılmış gibiydi... Elimde aldığım şeyleri düşürüyordum falan. Neyse ben yurtdısındayım burda hamile olduğun belli olunca kendine ebe (Hebame) seçiyorsun. Kendi özel klinikleri var. Doğuma kadar senin çoğu şeyine yardım ediyor. Doğum hakkında bilgi,masaj falan.Doğumdan sonra da eve gelip bebeğe bakım için bilgi veriyor size masaj falan yapıyor yine. Aradım dedim böyle böyle bir durum var. Kliniğe çağırdı gittim. Belim için pembe ağrı bantları yapıştırdı 5 gün kalacak dedi. Elime de akupunktur yaptı. 2 güne bir yenileyeceğiz dedi. İnanır mısınız bir güzel uyku uyumuşum hiç uyanmadan 🥰 Ne bel ağrısı kaldı ne elimde ki güçsüzlük. 🥰 Daha yeni başlamamıza rağmen çok iyi hissettim. Yanı demem o ki Türkiye de böyle bi imkan var mı bilmiyorum ama araştırın derim,bilginiz olsun 🥰 Boşuna bel ağrısı çekmeyin 🤷🏻♀️💕💕
Ağrı bandı:
https://eksiup.com/p/ks256900axb8
Akupunktur:
https://eksiup.com/p/bw2569029n8r