Tuuce7 bence epidural daha iyi ben hiç çekiştirme falan hissetmedim bana demişlerdi acı yok ama his var batikon sürüyoruz dediler 5 dakika sonra bebeğimi gösterdiler hatta biraz sersemlik oluyor anesteziden dolayı ben ee neden beni çekiştirmediniz demişim😄 bir de hiç bel ağrısı baş ağrısı yaşamadım şükür spinale göre epidural daha iyi bence