Edaahs Kızlar 30 haftama girdim bazen yürürken veya kalktığımda karnımın alt kısmı yani kasık kısmında bi ağrı oluyo bebekmi yapıyo acaba yada baska bişeymidir
Sghslove Edaahs benim de oluyor aynısı canım vajinal enfeksiyon varmış o yapar dedi doktor bide aşağı baskı yapıyormuş bebek bence bi git baktır