ftscebeci71 Ay çok kötü oldum şuan , kızım sağ taraftan hareketli ve altta baskı yapıyor karnım ağrıdı canım çok aciyor ve üstüne ishal oldum. Kızlar önemli birşey varmıdır sizce? Yardımcı olun lütfen..
Kubra9595 ftscebeci71 bu gece bende baya ishalim zaten ishaldim bide arada sancilaniyorum ins dogarlar kisa zamnda sabah kntrolum var bklm neler olck
Kbramsa ftscebeci71 bugün bende de sabahtan beri ishal var 🤦🏻♀️ Halim kalmadı resmen acaba son haftalar diye normal mi ki
ftscebeci71 frigyalikibele sağa dönüyorum sağım ağrıyor sola dönüyorum yine aynı çok fena oldum valla
ftscebeci71 frigyalikibele Geçmiyor sıcak suyla duş aldım sağ da toplanmış hareketleri de çok sert napıcam bilmiyorum yaa ağlıcam sinirden ya
Uykucukus ftscebeci71 canom nasıl oldun bilmiyorum ama bir doktora görün doğumm belirtilerine benziyor anlattıkların
Ceyda28 ftscebeci71 ishal son haftalarda doğumun belirtisi olabiliyor bence acile git derim kendimi iyi hissetmiyorumda diyorsun zaten.
Essem Bu ara salgın varmış doktorum öyle dedi. Dün ben de çok kötüydüm. Ishal, karın ağrısı ve titreme üstüne mide bulantısı. Doktora gozukmenizde fayda var.
Yesimgcl ftscebeci71 bende bi kaç gündür ishalim çok gazım var şuan geceden beri kaçkere kalktım allah bilir tuvaletten çıkamaz hale geldim bugün doktora gidicem 26haftalık hamileyim ben 😖
ftscebeci71 Yesimgcl Anlıyorum seni bende wc den çıkmaz oldum 🤦🏻♀️ Allahım şifa versin geçmiş olsun canımm🙏🏻