Dilaa Kızlar Bursa Zübeyde hanım a gidip memnun olan doktor önerisi olan var mı? Hastane hakkın da pek olumlu şeyler duymadım ama .
DenizGn Ben ilk tedavilerimi orda yaptım tahlillerim vs ordaki en iyi doktorla tanıştım Murat Afşin Turhan kesinlikle tavsiye ederim on numara doktordur. O hastahaneye o doktor fazla bence. Ama giderseniz murat beyi şiddetle tavsiye ederim
Elifpoyraz ben yaşar cana gidiyorum biraz kalabalık ama randevulu gittiğinizde sıkıntı yaşamıyorsunuz ben çok memnunum her soruya hiç sıkılmadan cevap veriyor tavsiye ederim 😊