serapates Merhaba arkadaşlar bebek aşaya çok baskı yapıyor sanki çıkacakmış gibi onun dışında pek bi şey yok doğum yakın mı acaba bilgisi olan var mı?
Zey66 serapates baskı yapması çok normal artık bebiş çıkmak istiyor rahim kanalına gitmeye çalışıyor sancın geldiğinde zaten aradaki farkı anlarsın çok farklı bi duygu 39+4 üm bende dört gözle sancımın gelmesini bekliyoruz inşallah