Melikemergun Kızlar acil birşey sorabilir iyim bilgisi olanlar şimdi benim 14. Günü değil 16. Gün çatlama oldu yumurtamda doktor bana 21. Gün gel progrstron testi kapalı dedi gittim test sonucu 3.2 çıkmış gebelik varmış yok mu anlayamadım dedi bu ne demek kafam karıştı çatlama günün de şöyle biliyorum ovulasyon testi yaptım oradan adetim üç gün var hatta iki gün🤔
Ask_H Melikemergun canım geç dölleme olmuştur diye düşünmüştür doktorun birde progestAn değerin yüksekse hamile olma ihtimalinde yükseliyor bhgc 5 ve üzeri hamilesin demek şimdi seninkide 3,2 çıkmş belkide çok yeni olabilir biraz daha bekle