gizem75 valla bebek çektikçe gelecek sabır lazım ona da işte kucağına aldığımda sallayarak emzirdim ben ağlamaya başlıyor itiyor çünkü ben bestlak damla kullanıyorum rezene içiyorum hurma yiyorum üstüne 3 tl ye yakın günde su içmeye çalışıyorum bir de yara olmaması için emzirdikten sonra göğsünü su ile yıka sil kurumaz hem o süt gelene kadar çekmesi lazım sabırla ben en önemlisi göğüs pompası aldım çok faydasını gördüm bebek emmiyorsa pompa açıyor böylelikle bebek memeyi alınca hemen bırakmıyor süt kanallarının açılması lazım sıcak suyun altına gir yumuşasın vücudun, Allah yardımcınız olsun pompanız yoksa kendi ellerinizle saat yönünde masaj yaparak kendiniz sağın