Likya
3 gündür bitmeyen ağrım var. Sağımdan soluma dönemiyorum yürüyemiyorum. Kasiklarimdan dizime kadar aci cekiyorum ve çok korkuyorum. 19 haftalik hamileyim ,bu zamana kadar dermoid kıstım olduğu söylendi. Ama bugün acılarım yüzünden başka bir doktora gittim ve kistimi miyoma benzetti ve rahmime yapışık olduğunu söyledi. Şimdi cook korkuyorum.bebegimi kaybetmekten, ameliyatta bana bir şey olursa diye.... böyle miyoma sahip olup saglkli doğum yapan var mi? Büyüklüğü 6 cm
Bahar33
Benim de var miyomum, perinatologa göründüğüm zaman ilk 3 ayda sancı yapar demişti nitekim doğruydu da ilk 3 ay adet sancısı gibi sık sık sancılarım oldu, bebeğe zararı olur denilmedi , yerine bakıldı rahim arkasındaydı miyomum, rahmin ağzında olması bizim için sıkıntı olurdu dedi sanırım o durumda normal doğum olmuyormuş, bir de bazen bazı kistler bebekle beraber büyüyebiliyormuş, bildiklerim bu kadar canım